0

Uw winkelwagen is leeg

Ga door met winkelen
NIEUW BINNEN
  • FIxPad-schuimpleisters voor het bovenste ooglid

  • SpeedYY wimpers

  • Stylinggel voor wimperspikes

  • Kitten wimpers

  • Kensington wimpers

  • Lijmen & Vloeistoffen
  • WINKELLIJMEN & VLOEISTOFFEN

  • Wimperextensies
  • WINKEL WIMPERVERLENGINGEN

  • ACCESSOIRES
  • WINKEL WIMPELACCESSOIRES

  • Henna dus
  • WINKEL ZO HENNA

  • MERKEN
  • WENKBRAUWEN
  • ONLINE-TRAINING
  • De geheimen van een drukke wimpertechnicus - Online masterclass in het Engels

  • Retentie Masterclass voor beginners - in het Engels

  • Werken met Spike - Online Masterclass in het Engels

  • Bespaar tot 70% korting
  • Bespaar tot 74% korting

  • Het belang van klantbeoordelingen

    februari 06, 2024 5 min gelezen

    Client Reviews Blog Banner

    Hoe u klantbeoordelingen beheert

    Klantbeoordelingen vormen de ruggengraat van je groei als wimperstyliste, in elke fase van je carrière. Of je nu werkt in een salon met een bed, een eigen studio bezit of reist als mobiele technicus, je weet hoe belangrijk feedback van je klanten is. Door keer op keer fantastische wimperextensions te creëren, werf je nieuwe klanten, terwijl je vorige klanten je werk promoten. Hoewel het opbouwen van een volgersaantal op sociale media een geweldige marketingtool is, moet dit altijd hand in hand gaan met klantbeoordelingen en mond-tot-mondreclame. Lees meer over het belang van sociale media en het opbouwen van je aanwezigheid in deze blogbericht, Of lees verder en ontdek hoe u die belangrijke relaties kunt opbouwen en daardoor meer beoordelingen van klanten kunt krijgen.

    Client Reviews Stock Image

    Hoe te beginnen

    Ten eerste is het een goed idee om je bedrijf te registreren bij Google. Als je nog niet in de fase bent van het openen van een eigen bedrijfswebsite waar klanten individuele reviews kunnen achterlaten, is Google je beste vriend. De meeste potentiële klanten zoeken immers naar jou op Google en je bedrijf verschijnt dan met de locatie en contactgegevens. Hier kunnen je eerdere klanten ook reviews achterlaten over hun ervaringen. Zo ontstaat er een vrijwel directe verbinding tussen jou en potentiële nieuwe klanten.

    Een andere manier om reviews te krijgen is via sociale media, of dat nu Instagram of Facebook is. Je kunt klanten aanmoedigen een review op je pagina achter te laten door te posten over hun behandeling en de resultaten. Op Facebook verschijnt dit op je profiel, en op Instagram kun je een verhaal maken met de meest lovende reviews van je klanten. Toestemming krijgen van klanten om hun wimpers online te plaatsen is ook een geweldige manier om hen aan te moedigen om te reageren, hun resultaten te delen en zo de potentiële interesse van hun volgers op sociale media te vergroten.

    Sign Up to Social Media Stock Image

    Beoordelingen krijgen

    Het ontvangen van recensies van klanten kan lastig zijn. Het leven kan immers druk zijn en we negeren vaak e-mails met recensies of soortgelijke incentives. Maar als je een relatie hebt opgebouwd met vaste klanten, zal het aanmoedigen van hen om een ​​recensie achter te laten je bedrijf helpen groeien. Immers, als ze tevreden zijn met je diensten, hoe meer klanten je hebt, hoe beter je bedrijf zal zijn. Zo kunnen je vaste klanten erop vertrouwen dat je een service bent die open blijft en keer op keer zorg en behandelingen biedt.

    Als je moeite hebt met ideeën, waarom probeer je dan niet wat incentives? Je klanten korting geven op hun volgende sessie voor een review is een geweldige manier om ze aan te moedigen om je een leuke feedback te geven. Of, als je klanten altijd al nazorg voor wimperextensions hebben willen proberen, waarom geef je ze dan niet een gratis Wimpershampoo met een Reinigingsborstel Als beloning voor een recensie? Maak je geen zorgen, we raden niet aan om je klanten om te kopen, maar als je een goede relatie met ze hebt en je weet dat ze betrouwbaar en eerlijk zijn, kun je ze belonen met een korting, nazorg of een behandeling. Dat kan net dat beetje extra betekenen voor een uitzonderlijke service, wat hen zal aanmoedigen om een ​​uitstekende recensie achter te laten.

    Beoordelingen van sociale media

    Zoals we al zeiden, draait het bij het verkrijgen van reviews niet alleen om artikelen op Google of de website van je bedrijf, maar ook om berichten op sociale media. Je klanten hun prachtige wimpers online laten plaatsen, kan een geweldige manier zijn om potentiële mond-tot-mondreclame te genereren. Hoewel dit natuurlijk geen directe review in de traditionele zin van het woord is, is het nog steeds een belangrijk marketinginstrument.Met verbluffende en professionele verlichting zoals de Glamcor Revolution X of Glamcor Multimedia X LED Met de beautylamp kunt u perfect belichte foto's maken voor uw klanten (of uzelf) om uw uitzonderlijke wimperextensions te posten en te promoten. Een mooie combinatie met uw telefoon is de Clip-on lens Geschikt voor de meeste moderne telefooncamera's, waardoor je van gewone foto's professionele foto's kunt maken zonder dat je dure apparatuur nodig hebt. Ben je een mobiele wimperstylist? Dan kun je ook overwegen om te investeren in een kleinere ledlamp voor die prachtige wimperfoto's onderweg.

    Schoonheidsverlichting is niet altijd beschikbaar voor klanten thuis, dus het is een geweldige manier om ze de kans te geven fantastische foto's te maken die ze vervolgens op sociale media kunnen plaatsen en zo je werk kunnen promoten en beoordelen. Door je klanten de mogelijkheid te geven om prachtige foto's te maken, stimuleer je hun ervaring in je salon om van goed naar fantastisch te gaan, terwijl je tegelijkertijd je naamsbekendheid vergroot.

    Glamcor Revolution X Beauty LED Light

    Omgaan met slechte recensies

    Het komt zelden voor dat een ontevreden klant een slechte recensie achterlaat, dus hoe ga je daarmee om? Blijf altijd professioneel en kalm. Als je bereid bent te reageren, moedigen we je aan dat te doen. Het is belangrijk dat je hierbij geen passief-agressieve houding aanneemt – vaak kun je door hun constructieve kritiek groeien, afhankelijk van hun teleurstelling. Neem na het lezen van de recensie even de tijd om na te denken over wat er is gezegd en schrijf een weloverwogen en attent antwoord. Dit zal ze misschien niet terugwinnen, maar het laat toekomstige klanten die de recensies lezen wel zien dat je om ze geeft en graag naar ze luistert.

    Poor Client Review Stock Image

    Soms kan het gebeuren dat een klant een onredelijke recensie achterlaat die uw service of de kwaliteit van uw werk niet weerspiegelt. Benader dit vanuit een educatief perspectief. Reageer met wat u hen tijdens het consult of nazorgadvies hebt verteld en geef de klant meer informatie die ze in eerste instantie misschien hebben genegeerd. Dit laat potentiële klanten zien dat u een zorgzame wimperstylist bent die weet waar u mee bezig bent en waar u over praat, en dat de recensie het gevolg is van een misverstand, of omdat de klant uw tips simpelweg niet heeft opgevolgd. Slechte recensies zijn niet altijd iets om bang voor te zijn; ze kunnen lezers juist laten zien dat u goed geïnformeerd, bekwaam en professioneel bent in het omgaan met moeilijke situaties.

    London Lash Trustpilot Review Page

    Zo, daar heb je het – reviews zijn een belangrijk onderdeel van de wimpercommunity! Nu we er toch zijn, schroom niet om een ​​review achter te laten over een van de producten van London Lash waar je dol op bent, of deel je volgende wimperlevering in een video door ons te taggen @London_Lash_EU op Instagram! We bedanken je voor elke recensie die je achterlaat en de voortdurende steun die je ons geeft. We moedigen je dan ook aan om hetzelfde te doen met je klanten.