WINKEL WIMPERVERLENGINGEN
Als u om welke reden dan ook een artikel wilt retourneren, nodigen wij u uit om: Neem eerst contact op met ons KlantenserviceteamStuur een e-mail naar info@londonlashpro.com om eventuele bijzonderheden te bespreken en verdere instructies te ontvangen.
U bent van harte welkom om alle ongewenst en ongebruikt artikelen in hun originele verpakking binnen 14 dagen van ontvangst van het/de artikel(en).
Ongewenste geretourneerde artikelen kunnen worden terugbetaald of geruild voor een alternatief artikel.
In het uitzonderlijke geval dat een artikel binnen de garantieperiode kapot gaat of niet meer goed functioneert, wordt de termijn van 14 dagen verlengd. Houd er rekening mee dat u in het uitzonderlijke geval dat u een defect artikel ontvangt, het defect zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van het artikel, aan onze Klantenservice moet melden.
Wanneer u pakketten retourneert, dient u er rekening mee te houden dat:
TERUGBETALINGEN
Restitutie is mogelijk voor geretourneerde artikelen die binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, nadat ze zijn gecontroleerd door onze goederenontvangstafdeling. Houd er rekening mee dat er geen restitutie wordt verleend voor artikelen die beschadigd of gebruikt in ons magazijn aankomen.
Terugbetalingen worden alleen verwerkt als de geretourneerde artikelen zijn ontvangen en gecontroleerd door ons distributiecentrumteam. Het kan vervolgens maximaal 10 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat, afhankelijk van uw bank.
Wanneer u een artikel retourneert voor restitutie, worden de oorspronkelijke verzendkosten niet vergoed.
UITWISSELINGEN
Indien u een artikel wilt ruilen, gelden de reguliere regels van het retourbeleid.
Indien een ruilartikel goedkoper is dan het origineel, betaalt London Lash het verschil terug of biedt het winkeltegoed aan ter waarde van het verschil.
Indien een geruild artikel meer kost dan het oorspronkelijke artikel, behoudt London Lash zich het recht voor om deze extra kosten bij de klant in rekening te brengen. Dit wordt per geval bekeken en is ter beoordeling van het London Lash Team.
VERVANGINGEN
Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel binnen de garantieperiode kapotgaat of niet meer goed functioneert, neem dan contact op met onze Klantenservice. Zij helpen u graag bij het oplossen van het probleem.
Indien een te vervangen artikel niet meer op voorraad is, wordt aan de klant een redelijk alternatief aangeboden.
Voor vragen kunt u contact opnemen met ons Klantenserviceteam! ❤️
Meld u aan om op de hoogte te blijven van aanbiedingen, nieuwe releases en meer …