WINKEL WIMPERVERLENGINGEN
juli 20, 2023 5 min gelezen
Het openen van een schoonheidssalon en een begrip worden in je gemeenschap als wimperstyliste is soms een lastige opgave. Een belangrijk onderdeel van je ontwikkeling als schoonheidsspecialiste is natuurlijk het volgen van erkende cursussen wimperextensions en het ontwikkelen van je vaardigheden en zakelijk inzicht. Maar het kan lastig zijn om sociale media te benaderen. Iedereen begint met nul volgers, dus hoe vergroot je je online aanwezigheid en tegelijkertijd je lokale bedrijf? We geven je graag tips voor het creëren van boeiende content die in het oog springt en je vaardigheden promoot bij nieuwe en potentiële klanten.
Tegenwoordig zijn mensen zich er heel erg van bewust of een foto is geretoucheerd, en het eindresultaat van de wimperextensions op een foto ziet er in het echt waarschijnlijk niet hetzelfde uit. Klanten misleiden via Photoshop is nooit een goed idee.
Om boeiende en aantrekkelijke beelden te creëren, raden wij u aan om: Glamcor verlichting. Glamcor Capture En Glamcor Multimedia Zijn speciaal ontworpen om professionele verlichting voor schoonheidssalons te bieden, met de accessoires om mediabeelden vast te leggen met verstelbare telefoonclips, zodat u elke gewenste hoek kunt kiezen. Professionele schoonheidsverlichting laat uw wimperextensions stralen zonder dat u ze hoeft bij te werken. Dankzij de instelbare lichtinstellingen van de Glamcor LED-lampen weet u zeker dat u de juiste belichting en een levensechte weergave van uw wimpers vastlegt.

Vergeet niet dat de kleine details een groot verschil maken. Met een Clip-on lens Je kunt scherpe en gedetailleerde inhoud vastleggen. Lees alles over de Voordelen van het gebruik van een macro-clip-onlens in het volgende blogbericht.
Zorg ervoor dat je opstelling geen eten of drinken op de achtergrond laat zien, de tas en jas van je klant, of gewoon gereedschap of rommelige werkplekken. Een industriestandaard London Lash Bedsprei En Wimperkussen zorgt ervoor dat de achtergrond van je foto's er elke keer weer professioneel uitziet. Neem ook de tijd om je wimpers te borstelen om ze vol en pluizig te maken voor foto's, en borstel eventuele losse wenkbrauwhaartjes weg die anders de aandacht van je wimpers zouden kunnen afleiden.
Als wimperstyliste ben je druk bezig met verschillende projecten, van het aannemen van nieuwe klanten tot het uitvoeren van wimperextensionsbehandelingen, het doen van je papierwerk en ervoor zorgen dat je voorraad op peil is. Wimperlijm, Wimperverlengingen en tools. Het is een kwestie van balanceren, en de tijd vinden om consistent te posten op sociale media is een hele klus. Zorg ervoor dat je een of twee keer per week een halfuurtje de tijd hebt om beauty-posts op Instagram te plaatsen. Om je hierbij te helpen, kun je apps zoals Later, Unum, of In preview Hiermee kunt u berichten plannen en uw feed echt zo inrichten dat deze er mooi uitziet. Een mooi raster op uw profiel betekent dat er meer gescrolld moet worden als iemand op uw profiel klikt. Sla uw raster dus niet over en probeer het er interessant uit te laten zien!
Probeer niet te ontmoedigd te raken als je berichten niet meteen succesvol zijn. Instagram is een oververzadigd sociaalmediaplatform, dus je moet opvallen. Experimenteer met de content die je plaatst en kijk wat goed werkt. Wimperkunst kan heel creatief zijn. In plaats van een foto van de uiteindelijke wimpers te plaatsen, kun je ook een voor- en na-foto naast elkaar plaatsen. Of een korte video van jou terwijl je de wimperextensions laat zetten.Neem uw klanten mee op een reis van wat ze kunnen verwachten, van de voorbehandeling tot het plaatsen van een ooglapje, het vastbinden van de klant tot het gebruik van een Mini Cooli na de behandeling. 'Bevredigende' content is enorm populair op Instagram, dus een 'reel' van het wimperextensions-traject zou perfect passen in dit online contentgenre.
Om ervoor te zorgen dat je berichten in de feeds van potentiële klanten terechtkomen, moet je nadenken over welke hashtag je gebruikt. Probeer op de hoogte te blijven van de beste hashtags, aangezien deze van tijd tot tijd veranderen – momenteel is 5 hashtags ideaal. Probeer hashtags te gebruiken die specifiek zijn afgestemd op de doelgroep – #wispyvolumelashes of #eyelashextensionswarsaw trekken bijvoorbeeld relevantere klanten dan hashtags zoals #girl of #browneyes.
Onderschat ten slotte de waarde van verhalen niet! Plaats berichten achter de schermen, wimpersets en productinformatie, en voeg ook wat interactieve elementen zoals polls toe.

Zoals we al zeiden, kun je content plaatsen zoals video's of afbeeldingen van de wimperbehandeling. Maar wees niet bang om voice-overs te doen of zelfs in de camera te praten, je spreekt tenslotte dagelijks met veel klanten – wees zelfverzekerd. Zo kun je je klanten informeren en de behandeling met ze doornemen, elke stap uitleggen en stap voor stap de tools en producten van London Lash bespreken. Potentiële klanten, vooral nieuwe klanten die voor het eerst wimperextensions overwegen, zoeken educatieve content. Omdat dit dé toonaangevende bron van media is om potentiële klanten te informeren, voelen ze zich veilig en zelfverzekerd in de wetenschap dat jij de juiste wimperstylist voor hen bent.
Communiceer uiteraard altijd met relevante accounts @London_Lash_EU is er daar één van, voel je vrij om ons te volgen. Het vinden van educatieve content van andere wimperexperts helpt je bij het vinden of bedenken van ideeën voor nieuwe content. Interactie in de reacties is altijd hoe wij anderen informeren en andere wimpertechnici ons informeren. En vergeet vooral niet om te communiceren met je potentiële klanten. Ze stellen misschien vragen, dus voel je vrij om ze te beantwoorden. Hoe meer je je klanten informeert, hoe positiever ze zullen zijn over hun bezoek aan je wimpersalon.

Van schoonheidstrends van nieuwe wimperkaarten tot onze gloednieuwe Pincet met vezelpuntDe steeds veranderende wereld van wimperextensions kan ontmoedigend zijn voor een drukke wimperstylist. Na de London Lash Blog, ben je altijd op de hoogte van de nieuwste en opkomende wimpertrends. We staan altijd klaar om onze klanten te informeren over trucjes, tools en accessoires, wimperkaarten en alles wat met wimpers te maken heeft – educatie is immers een van onze kernwaarden. We willen je dat ook bijbrengen, dus zorg ervoor dat je op de hoogte bent van alles wat er nieuw is op de markt of in de wimperwereld in het algemeen.
Het is ook belangrijk om op Instagram met de trends mee te gaan. Door relevante, trending hashtags te volgen, blijf je altijd op de hoogte van de laatste trends. Zorg ervoor dat je bij het plaatsen van je content geen spam plaatst met irrelevante hashtags. Zoals we al zeiden, gebruik je altijd de meest relevante en trending hashtags voor je berichten. Als ondernemer op Instagram kun je altijd op 'Bekijk je inzichten' onder je bericht klikken om te zien hoeveel views en profielen je bereikt en of dat bericht succesvol is of zelfs trending is.

Instagram lijkt in eerste instantie misschien wat intimiderend, maar dankzij de gebruiksvriendelijke interface ben je er zo mee weg. Dus ga erop uit, maak prachtige foto's en video's, informeer je klanten en word trending.
Meld u aan om op de hoogte te blijven van aanbiedingen, nieuwe releases en meer …