0

Uw winkelwagen is leeg

Ga door met winkelen
NIEUW BINNEN
  • FIxPad-schuimpleisters voor het bovenste ooglid

  • SpeedYY wimpers

  • Stylinggel voor wimperspikes

  • Kitten wimpers

  • Kensington wimpers

  • Lijmen & Vloeistoffen
  • WINKELLIJMEN & VLOEISTOFFEN

  • Wimperextensies
  • WINKEL WIMPERVERLENGINGEN

  • ACCESSOIRES
  • WINKEL WIMPELACCESSOIRES

  • Henna dus
  • WINKEL ZO HENNA

  • MERKEN
  • WENKBRAUWEN
  • ONLINE-TRAINING
  • De geheimen van een drukke wimpertechnicus - Online masterclass in het Engels

  • Retentie Masterclass voor beginners - in het Engels

  • Werken met Spike - Online Masterclass in het Engels

  • Bespaar tot 70% korting
  • Bespaar tot 74% korting

  • Hoe u een bedrijf voor wimperextensies start

    maart 21, 2023 5 min gelezen

    Lash Salon Business Tips for Lash Artists

    Dingen die u moet weten bij het openen van een wimperextensionsbedrijf

    Je hebt lang en hard gewerkt om de deuren van je nieuwe wimperextensionsbedrijf te openen en je bent enthousiast om klanten in je eigen ruimte te verwelkomen. De voordelen van je eigen baas zijn en dagelijks creatief bezig zijn zijn eindeloos, maar er zijn een paar dingen die je misschien hebt gemist of niet hebt overwogen voordat je de deuren opende. We zijn hier om vijf dingen te bespreken die we graag hadden willen weten voordat we begonnen.

    London Lash Salon Training Course

    Stortingen aannemen

    Het innen van een aanbetaling zou een beleid moeten zijn dat je direct implementeert, zelfs vóór de opening van je salon. Aanbetalingen zijn bedoeld om je tijd te dekken voor het geval een klant niet komt opdagen of op het laatste moment voor de wimperbehandeling annuleert. Zo ben je verzekerd voor het nakomen van hun tijdslot en word je verantwoordelijk gesteld als ze niet komen opdagen.

    Tegenwoordig is het niet onredelijk om 50% van de behandeling als aanbetaling te vragen; het is zelfs standaard. Maar de prijs bepaal je natuurlijk zelf als baas. Wees niet bang om je tarief te baseren op je ervaring. Het belangrijkste is dat je gecompenseerd wordt voor je tijd, ook als je klant op het laatste moment annuleert of helemaal niet komt opdagen.

    Zorg voor een duidelijk annuleringsbeleid

    Bij een aanbetalingsregeling zijn annuleringsvoorwaarden net zo belangrijk. Hier bepaalt u wat een redelijke termijn is om een ​​wimperextensionsbehandeling te annuleren of te verzetten en wat niet. En natuurlijk informeert u uw klanten over de termijn waarbinnen ze hun aanbetaling terug moeten krijgen voordat het te laat is.

    Er zullen uitzonderingen zijn als het om annuleringen gaat. Bijvoorbeeld, een klant kan een noodgeval hebben en op het laatste moment moeten annuleren. Dat is begrijpelijk en u kunt de aanbetaling terugbetalen. Maar als dit een gewoonte wordt, is het misschien beter om de aanbetaling te behouden, zelfs als het niet het volledige bedrag is. Als dit een eenmalige gebeurtenis is en de klant toch de behandeling wil, kunt u de aanbetaling behouden en de afspraak gewoon verzetten.

    Aan de andere kant zullen er klanten zijn die op het laatste moment annuleren, waardoor je een lege plek overhoudt die je voor hen hebt ingepland. Omdat wimperextensions lang duren, kan het zijn dat je uren kwijt bent aan papierwerk en voorraad, maar je ontvangt geen inkomsten. Als de annuleringstermijn onredelijk is, kun je de aanbetaling beter behouden. Een annuleringsbeleid van 24 uur is meestal het meest redelijk, omdat je dan de tijd hebt om de afspraak op te vullen.

    Je zult merken dat je hier af en toe, zoals met zoveel dingen, een beetje flexibel in moet zijn. Stel dat een vaste klant een noodgeval heeft of erg laat is, maar je vertrouwt erop dat hij of zij toch komt opdagen. In zulke gevallen is het prima om je eigen beleid te negeren, zolang het maar op jouw voorwaarden is en rekening houdt met de gezondheid van je bedrijf.

    Starting Your Own Lash Extension Business

    Vraag wat je waard bent

    Eigen baas zijn heeft veel voordelen. Je hebt veel geïnvesteerd in je opleiding met wimperextensions. CursussenMisschien huur je een kamer in een salon of open je zelfs je eigen ruimte en heb je veel geld geïnvesteerd in de ruimte, de inrichting en natuurlijk je gereedschap en apparatuur. Het is dus cruciaal om te bepalen wat je vraagt ​​voor je vaardigheden en professionele ervaring. Ben je een zeer bekwame wimperstylist, of begin je er zelfs net mee, doe dan niet onder de prijs. Informeer je over de lokale concurrentie en doe onderzoek naar de prijzen voordat je besluit wat je vraagt ​​voor je eigen wimpersets.

    Dus wat doe je? Nou, stel zeker een introductieprijs voor om mensen te interesseren, maar wees duidelijk dat dit een introductieprijs is en dat je prijzen meestal hoger zijn, zodat ze zich ervan bewust zijn dat je prijzen uiteindelijk zullen stijgen. Iets anders dat je kunt doen om klanten te lokken zodra je behandelingen tegen de volle prijs aanbiedt, is ervoor zorgen dat je een echt goede portfolio hebt die je regelmatig bijwerkt. Maak goed gebruik van die goedkopere afspraken of de oefenwimpersets van vrienden en familie door veel foto's en video's te maken voor je sociale media en/of website, zodat klanten weten wat ze van je kunnen verwachten. Investeer in Glamcor Beauty Verlichting voor uw salon, maakt u niet alleen geweldige foto's en beelden voor uw portfolio, maar het fungeert ook als LED-verlichting voor uw gedetailleerde behandelingen.

    Als het gaat om het vaststellen van prijzen voor uw wimperextensionsbehandelingen, is er geen universele prijs die voor iedereen geldt, omdat uw prijs afhankelijk is van een aantal factoren, zoals uw locatie, Je ervaringsniveau, hoeveel cursussen je hebt gevolgd en wat je je klanten kunt bieden, welke producten je gebruikt, enzovoort. Doe je onderzoek, vraag advies en denk hier goed over na.

    Lash Extensions Procedure by Professional Lash Artist

    Hoe zit het met patchtesten?

    Allergische reacties op wimperextensions hebben niet zozeer te maken met de wimperextensions zelf. Sterker nog, de London Lash Wimpers zijn hypoallergeen. Uw klanten kunnen een allergische reactie krijgen door de gebruikte wimperlijm. Wimperlijm bevat cyanoacrylaat, een chemische stof die in alle lijmsoorten voorkomt. Deze chemische stof is aanwezig in de wimperdampen en uw klant kan daarom een ​​reactie krijgen op de dampen van de wimperextensions.

    Breng nooit wimperlijm aan op de huid van de klant voor een patchtest. Een patchtest voor wimpers op allergieën is iets anders. U kunt een korte en korte wimperset op elk oog uitvoeren om er zeker van te zijn dat de klant niet reageert op de wimperlijm. Tien wimperextensions per oog zouden voldoende moeten zijn. Als de klant na 24 uur geen reactie ervaart, is de kans groot dat een volledige wimperset veilig is. Het is belangrijk om te onthouden dat reacties op wimperlijm cumulatief zijn, dus hoe meer wimperextensions een klant krijgt, hoe meer weerstand ze kunnen opbouwen. wimperlijm en daardoor een toekomstige reactie krijgen. Lees over patchtesten voor wimperextensions hier.

    PRO TIP - Gebruiken Superbonder Kit Zorgt ervoor dat de wimperlijm direct na de wimperextensionsbehandeling uithardt. Hierdoor worden ook alle dampen van de wimperlijm afgesloten en wordt het risico op een allergische reactie verminderd.

    Maak tijd voor administratie

    We begrijpen dat je als startende ondernemer je agenda wilt vullen en ervoor wilt zorgen dat je wimperextensions uitvoert en klantrapporten opstelt. Maar vergeet niet om tijd te maken voor jezelf, en natuurlijk voor je bedrijf. Ook al ben je een wimperstylist, je moet dit behandelen als de professionele business die het is.

    Plan tijd in om wat water te drinken, een pauze te nemen en te lunchen. Het is absoluut belangrijk om je energie gedurende de dag aan te vullen. Maar nog belangrijker is om in je week wat tijd in te plannen om te werken aan je boeken, aandelen, sociale media en om je salon schoon en netjes te houden.

    Door hier wekelijks tijd voor te maken, heb je meer tijd voor vrije weekenden en avonden. Door op de hoogte te blijven van welke voorraad je moet aanvullen en een bestelling te plaatsen, voorkom je late bestellingen of leveringen. Zorg voor een duidelijk schema waarin je weet dat je tijd hebt voor jezelf én voor je bedrijf.

    Kortom, als het om uw bedrijf gaat, moet het voor u echt lonend zijn. Neem daarom de tijd om hier goed over na te denken voordat u uw deuren opent voor klanten. Dat bespaart u op de lange termijn alleen maar tijd en stress.