0

Uw winkelwagen is leeg

Ga door met winkelen
NIEUW BINNEN
  • FIxPad-schuimpleisters voor het bovenste ooglid

  • SpeedYY wimpers

  • Stylinggel voor wimperspikes

  • Kitten wimpers

  • Kensington wimpers

  • Lijmen & Vloeistoffen
  • WINKELLIJMEN & VLOEISTOFFEN

  • Wimperextensies
  • WINKEL WIMPERVERLENGINGEN

  • ACCESSOIRES
  • WINKEL WIMPELACCESSOIRES

  • Henna dus
  • WINKEL ZO HENNA

  • MERKEN
  • WENKBRAUWEN
  • ONLINE-TRAINING
  • De geheimen van een drukke wimpertechnicus - Online masterclass in het Engels

  • Retentie Masterclass voor beginners - in het Engels

  • Werken met Spike - Online Masterclass in het Engels

  • Bespaar tot 70% korting
  • Bespaar tot 74% korting

  • Vier Nationale Lash Day

    februari 16, 2024 3 min gelezen

    National Lash Day Blog Banner

    Het is tijd om de Nationale Wimperdag in stijl te vieren

    Nationale Lash Day is een feestdag die jaarlijks op 19 februari wordt gevierd. Elk jaar wordt deze dag aangegrepen om het belang van wimperverzorging, gezondheid en schoonheid te promoten. Met wimperverzorging als hoofdthema is Nationale Lash Day de perfecte gelegenheid voor wimperliefhebbers en hun artiesten om samen te komen om mythes en misvattingen te ontkrachten en zichzelf te informeren over de juiste verzorging van hun wimpers. Dit beperkt zich natuurlijk niet alleen tot wimperextensions. Of je nu van wimperextensions, wimperlifts of gewoon dol bent op de verzorging van je natuurlijke wimpers, Nationale Lash Day viert ze allemaal.

    Geschiedenis van de Nationale Lash Dag

    We vieren de Nationale Wimperdag, een dag die in 2015 door House of Lashes in het leven is geroepen om de aantrekkingskracht van zowel natuurlijke als kunstmatige wimpers te eren en erkennen en zo de charme van elk gezicht te vergroten.

    Het stylen en accentueren van onze wimpers gaat terug tot het oude Egypte, 4000 voor Christus. Dit heeft zich sindsdien ontwikkeld, met als hoogtepunt de geboorte van de eerste mascara in Frankrijk in 1913, die later in de Verenigde Staten populair werd dankzij Maybelline's innovatieve formule, bedacht door oprichter Thomas Williams, waarin vaseline en steenkool werden gemengd. Het vieren van National Lash Day is ook een geweldige manier om mensen aan te moedigen extra aandacht te besteden aan hun vaak verwaarloosde wimpers en hun charme te omarmen met weelderige en betoverende wimperextensions. Door ervoor te zorgen dat onze wimpers gezond zijn, blijven ze hun natuurlijke taak vervullen: het blokkeren van stof, deeltjes en vuil uit onze ogen.

    London Lash EU Campaign Models

    Wat u kunt bieden

    Vergeet op Nationale Wimperdag niet dat het voorlichten van uw klanten van het grootste belang is. Als u met wimperextensions werkt, is het belangrijk dat u uw klanten de juiste nazorgadviezen geeft voor een betere wimperretentie. Een andere geweldige manier om uw klanten aan te moedigen hun wimpers te verzorgen, is door ze een Nazorgfolder samen met onze Schone Wimpers DUO (Wimpershampoo en een reinigingsborstel) om mee naar huis te nemen en hun wimpers dagelijks te reinigen. Ze gaan niet alleen naar huis met goed advies, maar ook met onze Wimpershampoo is samengesteld om de wimpers grondig te reinigen en de natuurlijke gezondheid van de wimpers te bevorderen met antibacterieel tea tree-extract om bacteriën en infecties te bestrijden.

    Lash Shampoo for Cleansing Eyelashes

    Natuurlijk is dat niet alles. Hoewel nazorg belangrijk is, kun je er ook voor zorgen dat je de natuurlijke wimpers van je klanten verzorgt tijdens je voorbehandeling. Wil je je spel naar een hoger niveau tillen en de wimpers van je klanten perfect voorbereiden? Lees er dan alles over in de Minimale vs. ultieme voorbehandelingsroutine. Elke stap in ons 5-stappen voorbehandeling bundel is essentieel om alle oliën, vuil en bacteriën te verwijderen om ervoor te zorgen dat de wimpers van uw klanten schoon, voorbereid en klaar zijn om te binden met uw Wimperlijm voor schitterende, langdurige resultaten.

    London Lash EU Model Campaign of Pretreatment Products

    Opvoeden

    Vergeet niet om je proces en resultaten te laten zien op sociale media! Dit laat niet alleen zien dat je een ervaren wimperstylist bent, maar het geeft potentiële klanten ook de indruk dat je vakkundig, zorgzaam en volledig toegewijd bent aan de kunst van wimperextensions en de gezondheid van hun wimpers.Als u video's wilt maken voor uw content waarin elke stap van uw voorbehandelingsroutine wordt getoond, welk hulpmiddel kunt u dan beter gebruiken dan een Clip-on telefoonlens? Jij kunt de meest heldere en professionele content voor social media creëren die er is!

    Je klanten bewust maken van de gezondheid van hun wimpers gaat niet alleen over wimperextensions. Wimpers hebben een natuurlijk voordeel: ze beschermen onze ogen tegen stof, olie en vuil dat ons zicht belemmert. Promoot dagelijkse wimperverzorging, zelfs als een klant of kijker momenteel geen liefhebber is van wimperextensions. Het gebruik van wimpershampoo is goed voor iedereen, niet alleen voor mensen met wimperextensions. Zorg er dus voor dat je educatieve content duidelijk is en een breed publiek bereikt om Nationale Lash Day te vieren en onder de aandacht te brengen.

    London Lash EU Campaign Models

    Dus ga erop uit en laat de bal aan het rollen gaan. Hoe meer deskundige wimperstylisten over dit onderwerp praten, hoe meer ze zich inzetten en hun klantenkring informeren, hoe beter het is voor de wimperwereld als geheel. Als koplopers in wimpereducatie zijn we er trots op om u op Nationale Wimperdag te steunen en uw successen als wimperstylist in deze branche te vieren.